Leírás
Gyűjtsd össze és rendszerezd az esküvővel kapcsolatos előkészületeidet. Az öt tematikus szekció: ötletek és inspirációk, költségvetés, vendéglista, ceremónia és fogadás mellett nyomon követheti a virágokkal, a látvánnyal, fotókkal, videóval és zenével kapcsolatos teendőket is. A naplóhoz tartozik még öntapadós címke, tartalomjegyzék és két kiegészítő füzet, melyek használatával könnyebben átláthatod jegyzeteidet.
Típus | Notesz |
Szín | |
Borító | Kemény fedél |
Méret | 13 cm x 21 cm |
Oldalszám | 400 oldal |
Papírvastagság | 70 grm |
Kiknek ajánljuk? | Unisex |
Moleskine történelem
A bőrrel vagy vízhatlan anyaggal borított zsebméretű jegyzetfüzeteket először a 19. században Párizsban értékesítették, és olyan legendás művészek használták, mint Van Gogh, Picasso és Hemingway. A Moleskine elnevezés egy brit íróhoz, Bruce Chatwinhez köthető, aki szintén előszeretettel írt a kis fekete noteszekbe. 1987-ben az Álomösvény című utazási regényében így fogalmazott: „Franciaországban carnet moleskine néven ismerik ezeket a jegyzetfüzeteket: a »moleskine« jelen esetben a vízhatlan, fekete pamutbársony borítóra utal, amely gumiszalaggal záródik.” (fordította: Balanyi Bibiána).
A 1980-as évek végére a noteszek teljesen eltűntek a piacról egészen 1997-ig, amikor egy kis milánói kiadó ezt az irodalmi nevet felhasználva keltette új életre a kreativitás és önkifejezés kivételes eszközévé vált legendás jegyzetfüzetet.
Mára a Moleskine portfóliója az ikonikus papír alapú termékkategóriákon túl (noteszek, naptárak és jegyzetfüzetek), magában foglal táskákat, íróeszközöket, olvasási kiegészítőket, digitális alkalmazásokat és hibrid termékeket, például a Smart Writing Systemet, amely a tartalmat papírról digitális eszközökre képes továbbítani. Olyan eszközöket kínál, amely formájukban és funkciójukban is kiegészítik egymást, táplálják a képzeletet, a kreativitást és támogatják az ötletek gyakorlati megvalósítását a mindennapi és a rendhagyó feladatokban is.
A Moleskine világát az olyan online terek és fizikai megjelenések teszik teljessé, mint a myMoleskine online közösség, a Fold magazin, a saját márkaboltok és a Moleskine kávézók, amelyek az irodalmi kávézó koncepció modernizált változatai, a Moleskine márkaértékeit és termékeit társítják az egyedülálló kávézói élménnyel.
Vélemények
Nagyon kedves ötlet a 2 kis könyvecske a ruházathoz, azonban mindkettő női modellre készült, pedig azt hittem (reméltem) egy női és egy férfi lesz.
Sok benne a képeknek hagyott hely, azonban így is alig fér be a tokjába, sajnos szerintem lehetetlen lenne beleszuszakolni, ha annyi képet tennék bele, ahánynak hely van.