Leírás
► Karton borító, Lekerekített sarkok, Látható cérna varrás a füzet gerincén
► Elefántcsont fehér, 70 g / M² savmentes papír
► Az utolsó 16 lap eltávolítható
► 3 db füzet / csomag
A Moleskine Cahier füzetei rugalmas, strapabíró füzetek kartonfedéllel, gerincvarrással, savmentes lapokkal, vonalas belívvel. Az utolsó 16 oldal perforált, letéphető. A jegyzetek elhelyezésére a borítón belül egy kis zseb áll rendelkezésre. Minden háromdarabos csomagolás tartalmazza a Moleskine történetét is.
Típus | Notesz |
Szín | |
Belív | Vonalas |
Borító | Puha fedél |
Méret | 13 cm x 21 cm |
Oldalszám | 80 oldal |
Papírvastagság | 70 grm |
Kiknek ajánljuk? | Unisex |
Moleskine történelem
A bőrrel vagy vízhatlan anyaggal borított zsebméretű jegyzetfüzeteket először a 19. században Párizsban értékesítették, és olyan legendás művészek használták, mint Van Gogh, Picasso és Hemingway. A Moleskine elnevezés egy brit íróhoz, Bruce Chatwinhez köthető, aki szintén előszeretettel írt a kis fekete noteszekbe. 1987-ben az Álomösvény című utazási regényében így fogalmazott: „Franciaországban carnet moleskine néven ismerik ezeket a jegyzetfüzeteket: a »moleskine« jelen esetben a vízhatlan, fekete pamutbársony borítóra utal, amely gumiszalaggal záródik.” (fordította: Balanyi Bibiána).
A 1980-as évek végére a noteszek teljesen eltűntek a piacról egészen 1997-ig, amikor egy kis milánói kiadó ezt az irodalmi nevet felhasználva keltette új életre a kreativitás és önkifejezés kivételes eszközévé vált legendás jegyzetfüzetet.
Mára a Moleskine portfóliója az ikonikus papír alapú termékkategóriákon túl (noteszek, naptárak és jegyzetfüzetek), magában foglal táskákat, íróeszközöket, olvasási kiegészítőket, digitális alkalmazásokat és hibrid termékeket, például a Smart Writing Systemet, amely a tartalmat papírról digitális eszközökre képes továbbítani. Olyan eszközöket kínál, amely formájukban és funkciójukban is kiegészítik egymást, táplálják a képzeletet, a kreativitást és támogatják az ötletek gyakorlati megvalósítását a mindennapi és a rendhagyó feladatokban is.
A Moleskine világát az olyan online terek és fizikai megjelenések teszik teljessé, mint a myMoleskine online közösség, a Fold magazin, a saját márkaboltok és a Moleskine kávézók, amelyek az irodalmi kávézó koncepció modernizált változatai, a Moleskine márkaértékeit és termékeit társítják az egyedülálló kávézói élménnyel.