Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
1.190 Ft (937 Ft + ÁFA)
Menny.:db

Moleskine Golyóstoll Betét Fekete M-Es Írócsúcs

Cikkszám: EW3RFA10
Gyártó:
Elérhetőség: Raktáron
1.190 Ft (937 Ft + ÁFA)
Menny.:db
Kívánságlistára teszem

Leírás

Határozott, élénk vonalak, egyenletes írásmód valamint a töltőtolléhoz hasonló íráskép. Vonalvastagsága: 1 mm (M). Írásszín: fekete.

Típus Golyóstoll betét
Írásszín Fekete
Tollbetét vastagság M (1 mm)
Kiknek ajánljuk? Unisex

Moleskine történelem

A bőrrel vagy vízhatlan anyaggal borított zsebméretű jegyzetfüzeteket először a 19. században Párizsban értékesítették, és olyan legendás művészek használták, mint Van Gogh, Picasso és Hemingway. A Moleskine elnevezés egy brit íróhoz, Bruce Chatwinhez köthető, aki szintén előszeretettel írt a kis fekete noteszekbe. 1987-ben az Álomösvény című utazási regényében így fogalmazott: „Franciaországban carnet moleskine néven ismerik ezeket a jegyzetfüzeteket: a »moleskine« jelen esetben a vízhatlan, fekete pamutbársony borítóra utal, amely gumiszalaggal záródik.” (fordította: Balanyi Bibiána).

A 1980-as évek végére a noteszek teljesen eltűntek a piacról egészen 1997-ig, amikor egy kis milánói kiadó ezt az irodalmi nevet felhasználva keltette új életre a kreativitás és önkifejezés kivételes eszközévé vált legendás jegyzetfüzetet.

Mára a Moleskine portfóliója az ikonikus papír alapú termékkategóriákon túl (noteszek, naptárak és jegyzetfüzetek), magában foglal táskákat, íróeszközöket, olvasási kiegészítőket, digitális alkalmazásokat és hibrid termékeket, például a Smart Writing Systemet, amely a tartalmat papírról digitális eszközökre képes továbbítani. Olyan eszközöket kínál, amely formájukban és funkciójukban is kiegészítik egymást, táplálják a képzeletet, a kreativitást és támogatják az ötletek gyakorlati megvalósítását a mindennapi és a rendhagyó feladatokban is.

A Moleskine világát az olyan online terek és fizikai megjelenések teszik teljessé, mint a myMoleskine online közösség, a Fold magazin, a saját márkaboltok és a Moleskine kávézók, amelyek az irodalmi kávézó koncepció modernizált változatai, a Moleskine márkaértékeit és termékeit társítják az egyedülálló kávézói élménnyel.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Az oldal tetejére